LÖRDAG!!

Ja idag vakna man tidigt och åkte till stan det va rätt trevligt.
Handlade en tjocktröja, ett halsband, ansiktsvatten, bomulspads och hårfärg för jag ville göra slingor
När jag kom hem var jag tvungen att städa iinte så kul haha men sen kom min farfar och amy(hansfru)
Dom skulle äta middag här och dom e här fortfarande:)
Men Min syster slingade mitt hår me typ hela håret blev blont så jag e blond nu haha.
Imorgon ska jag sälja kvällsposten på morgonen sen ska jag nog till mina kusiner i häglinge suck haha men endå ganska kul för jag har inte träffat dom på typ två år ;)

Lägger in bilder sen när jag har fattat hur man gör´med nya kameran haha föresten har fått ny

så ser den ut :)
Och här kommer bilder på mitt hår  :)

BAKIFRÅN
FRAMIFRÅN(undvik minen haha)

Men ha det fint // THERESE

Kommentarer
Postat av: andrea

jag fick den där kameran fast i vit i julklapp ;) den är väldigt lätt :D

2008-12-27 @ 23:06:32
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0