LILLEJULAFTON IMORGON:)


Jaha då var denna dagen också förbi snart.

Kom hem till pappa och maria typ klockan 12.00 Då hjälpte jag till att gör bounty mums:)
My och Max har fått Guitar Hero så vi spelade det en stund.
Efter ett tag ringde my Sara :) Och hon kom så spelade vi allihop.
När vi tröttnat på det så gick vi ner och satte oss vid datan:)
Lite senare kom min farmor och hälsde på hon kom med julklappar hihi:!
17.30 typ gick Sara hem och då skulle vi äta.
Sen tittade vi på en film när min pappa var liten hahaha trevligt trevligt :)
Och nu sitter jag vid datan :) Ha det bra Kram:)

Här kommer lite bilder också






HAHA där va bara bilder på mig men endå hade KRAM//THERESE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0