JULAFTON:D

Godmorgon alla läsare :)
Hade tyvär inte tid att fira skriva igår för jag firade ju hela dan med pappa och maria och familjen där :)
Jag fick lite olika julklappar bland annat 700 kr på hm snacka om att jag ska handla nu haha:)

Min pappa lurades ahah jag blev rädd:P Han hade köpt en present till hela familjen och det va singstar abba. Först så alla bara JAAAAA:D men sen! Men vi har inte playstation tre?? Alla bara neeeej haahha sen bara bara oj och såg hlt ledsen ut!! Haha jag tyckte så synd om honom. Då gick han in i sitt och marias sovrum och hämtade ne paket till och iden låg ett papper där det stod. Detta är en lite försenad julklapp så var där en bild på playstation tre alla bara JAAAAAA Hahaha helt sjukt :P

Idag blir det att fira jul med mamma och släkten där det blir väl också kul:) jag har redan öppnat en paket här och det va en kartong med tofefe (stavning) mums.
Jag missade sista avsnittet av den dåliga julklendern för den började 7.15 när jag troddwe den började 9.00. Asså ärligt talat vem går upp klockan 7.00 på julafton haha jaja den var endå dålig så skit samma:P

Jag ska skriva senare idag eller imorgon vad jag fick i julklapp mm

GOD JUL ALLIHOPA :D // therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0