Hey everybody:)

Heej allehopa längtar till imorgon för då började det efterlänktade jullovet e riktigt trött på skolan nu :/
Men nästa termin hoppas vi det blir bättre :)
Jag har gjort precis ingenting idag fn vad skönt det är att göra ingenting haha!

Imorgon är det skola 9.40 SOVMORGON :) Men i skolan ska vi bara typ samlas sen ska vi dansa DANSA!! Jag hatar att dansa!! efter dansen och typ prisutdelningar så ska vi äta tomtegröt hela klassen tillsammans men jag tänker inte äta för jag gillar inte tomtegröt. Efter skolan ska jag först hem sen åker jag ioch hälsar på min farmor :D Sen på kvällen får jag se om jag hittar på något annars frj ga väll ta det lungt och njuta av jullovet haha:P

På lördag har jag inget bestämt mer änn att jag ska sälja kvällsposten på morgonen det ska jag på söndag också :) PENGAR haha
Nu ska jag nog sova så jag är pigg och glad imorgon Kraamar // THERESE :D


okej fråga inte ens varför jag sr ut som jag gör på bilden haha

Kommentarer
Postat av: sara

du är söt som grööt tessan:)<3

2008-12-19 @ 08:03:34
URL: http://weloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0